you're oh so charming

kom nyss hem från körlektionen, som gick rätt bra. skulle köra självständigt idag moment 1-5 och jag blev godkänd hihi. träffade även sofia som går på skolan minns inte riktigt efternamnet, som nyss tagit körkort och tydligen hade samma lärare som mig.,..
nu ska jag strax åka och möta cissi, vi ska handla godis osv till lagträffen som vi ska ha med våra tjejer ikväll. sen sover jag där eftersom vi har träning tidigt i morgon, så slipper jag åka hem ensam ... sen på söndag är det träning hela dagen som vanligt, så det är en ganska fullspäckad helg med ja, träning. underbart! haha måste bara berätta att jag igår fångade linn lite lågt (mitt fel i know) och det resulterade i hennes rumpben (världens hårdaste rumpben = linnd.) men enligt henne hennes "mitten i rumpan sak" haha, ja i vilket fall. har fortfarande ont på låret, och jag var helt röd och blå igår. lite lustigt hur hennes lilla rumpa kan åstakomma så mycket smärta.. det gick rätt bra igår, vi gjorde förövningarna till kickspinnarna, toss, libbsekvensen och sådär.
ja nej nu måste jag göra mig i ordning snart dags att åka. vet inte hur mycket jag hinner uppdatera i helgen, möjligen lite imån. hoppas ni antecknade det nu.
M

Kommentarer
Postat av: katri

vi hade kunnat ta kort idag kanske. Beroende på hur länge du håller på och tränar? :)

2008-11-22 @ 11:09:28
URL: http://katris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0