when you say nothing at all

igår åt jag och k frukost på espresso house, mysigt var det verkligen. önska man kunde göra sådant varje dag, och ja det är ju en liten dröm att bo i en lägenhet i möjligen paris, över ett café eller liknande och även då förståss ha pengarna att gå ner och äta frukost varje dag.. bara att drömma vidare :) men ja frukost på stan är väll något jag gärna skulle få in lite mer i mitt liv. även lite med restaurangbesök, och med det menar jag inte mcdonalds..
nej jag har blivit riktigt pepp på vissa saker nu, och väldigt opepp på andra. jag är så taggad inför träningen idag, och på torsdag, och alla andra dagar. verkligen längtar och nu ska jag verkligen köra. jag är lite taggad (tro det eller ej) på att lära mig att laga mat. och då syftar jag inte på mammas köttfärslimpa eller liknande (iuh) utan mer, thaimat, indisk mat osv. vill även skaffa mig ett jobb, vill ha pengar, nu. sen att jag verkligen ska göra dessa saker är ju en helt annan femma. men ja då, opepp till tusen på skolan. har inte gjort ett skit på rätt länge nu och jag har inte ens en aning om vad jag har att göra. ja nej jag orkar verkligen inte med skolan. och så vill jag flytta, det hade suttit fint. helst från göteborg, fast samtidigt inte. men ja jo, bort härifrån och väldigt gärna utomlands. måste påminna mig själv att jag ska börja kolla lite saker nu, som aupair, resan till afrika jag vill göra osv. ja skärpning är det som gäller. kanske blir piggare om jag tränar ennu mer? och äter lite vitamintabletter haha. äsh.
ska nog behålla skorna med, var väldigt osäker igår men de flesta tycker ja, och jag lutar nog med åt det.

förövrigt så kokar jag potatis, som är klar. men ingen är hemma, och jag har ingen aning om vad vi ska äta till potatisen. det är nog inte så smart. så ja här sitter jag nu med en katrsull klara potatisar....
ja nej nu ska jag fixa lite och sedan åka till träning, lovely! tisdag är ju vanligtvis browniedagen, men jag borde ju faktiskt inte köpa någon, men dom är ju så goda! haha. ja vi får se senare.

jag saknar på sättochvis sommaren

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0