thursday

jag har s å tråkigt. tråkigt tråkigt tråkigt alltså. helt fruktansvärt tråkigt. har noll insperation, ork, fokus, koncentration eller någonting. kan därav inte få någonting pluggat, och det finns fan ingenting annat att göra. sitter på grafisk - världens tråkigaste kurs - och lyssnar på en diskussion om provet vi inte längre ska ha nästa vecka för vår dåliga lärare som nu slutat inte haft en enda genomgång om de vi ska ha prov på. ja orkar inte bry mig, ja lär mig ju ingenting endå. nyss sa stefan att jag har giltlig frånvaro på den här lektionen, lite mysko tycker jag. är väll därför jag har så jävla hög frånvaro, jo för att dom gör fel och systemet är helt .... ja jag ska inte ens yttra mig, jag hatar skolan, och vår skola är helt jävla skit dålig. ja nej boring.
snart träning, enda anledningen till att jag gick upp i morse. längtar till tusenmiljoner. nej nu har jag så jävla tråkigt så jag ska fan göra något. vad vet jag inte. någon?
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0