take that look from off your face

fått pluggat lite teori idag, duktig som jag är. lite vägmärken och lite landsväg. borde kanske ägna lika mycket kärlek åt skolpluggandet med icke. ser på csi, som helt plötsligt blev jätte, ja det är väl alltid lite tråkigt när någon huvudkaraktär i en serie dör ...
har haft ont i magen hela dagen, inte så roligt. nu är det väll blandat med lite "nervositet" eller vad man ska kalla det innan talet imån, för jag avskyr tal och det gör sig påmint många dagar innan. men ja inte enbart därifrån mina magsmärtor kommer. är det någon som vet om man kan göra någon slags helkroppsundersökning, det hade jag iallafall velat göra och behövt. ska snart göra ett besök ho gynekologen iallfall, ja nej inte av någon speciell anledning mer av, ja att man "ska" göra det. när jag var hos min frisör sist (vän till familjen) så pratade hon och mamma om det och var lite "oj har du aldrig vart där" ungefär, och ja hon tyckte jag ska ta cancer prov så det får jag väll kanske göra då. om man nu kan göra det bara sådär? ja jag har ingen koll... men nu har jag ju fullt upp med teorin all onsdag long så det får vänta. ja intressant ämne där kände jag.
mer julklappar att önska mig behöver jag komma på, help? har hitils skrivit så roliga saker som kokbok och yoga film... haha no life. nej nu ska jag se cityakuten, csi, läsa mitt tal en gång (kan ju vara bra att ha läst det iallafall en gång innan man håller det...) och sedan sova.


m&k ♥

dagens låt: oasis - don't look back in anger
take that look from off your face
you ain't ever gonna burn my heart out

M

Kommentarer
Postat av: Kaaaaatri

du kan ju alltid anmäla dig till skolans skjuksköterska ;) haha, by the way helt lovelyyy bild! <33333

2008-11-18 @ 23:43:48
URL: http://katris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0