sunday

ja hade fullt upp igår, först var jag med jenny och vi gick till min bror för att mata katterna osv. sedan kom cissi och vi satt i tre timmar och gjorde rosetter, och vi blev inte ens klara. sen kom katri med kusin hit för att göra sig i ordning och sen även fia och lollo..
sen bar det av till irma och party, trevlig kväll. men jag må ju säga att jag mår pissdåligt idag. förstår inte riktigt varför men de enda jag hade ätit igår var frukost klockan elva, så det gjorde väll mig aningen mer lättpåverkad än vanligt. ja men åter till morgonen, förstår inte hur jag kunde må så dåligt. för övrigt gick jag upp redan klockan nio, dags för träning... men jag kunde knappt stå, och jag mådde illa halva dagen och resan till träningen var fruktansvärd. trodde jag skulle spy hela tiden. ja ush, men man har väll bara sig själv att skylla.
det här trodde jag nog aldrig jag skulle säga men jag längtar till maten idag. dels för att det enda jag åt igår var frukost och snacks på kvällen, och idag lite fika hos morfar så är jag sugen på m a t. och inte nog med det ska mamma göra indisk mat, mums.
plugga, borde jag verkligen göra. är så trött så jag vet inte vad och mår fortfarande kasst. yey! får se hur det går med det, tvn lockar lite mer. nu ska jag återgå till mitt kära stjärnor på is, vill också kunna åka ! och btw, anteckna nu, mitt knä cpade något helt otrolgit förut, kunde knappt röra mig. inte kul. och ennu värre, skola imån - dö.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0