slipping through my fingers

trött är jag, surt var det att gå upp och åka till skolan på min lediga dag men jag har ingen annan att skylla än mig själv. ja talet gick iallafall, sa lite fel men ja orkar inte ens bry mig. nu är det gjort och inget ig i betyg här inte.
snart träning, och jag längtar super mycket. jag hade längtat ennu mer om det var bygg träning, men icke utan gymnastik är det. känns som det enda vi gör är gymnastik, och endå kommer jag ingenstans. nej jag hatar gymnastik, men ibland är det kul. sen så är det ju såklart alltid kul att träna, haha. vill försöka få in en träning till i veckan, helst löpning men jag vågar inte det med knäna nu, så simning låter bättre, men ja och katri matchar aldrig våra träningar.. jaja.
ibland förstår jag mig verkligen inte på dig, och det känns som du kommer från en annan planet.
aja dags att pallra sig till träningen, sist gick mina saltos mucho bra så jag hoppas på det idag med!


M


 

Kommentarer
Postat av: Kaaaaatri (ja, igen :D)

Hoppas inte det är jag som kommer från en annan planet, det kom lite hastigt i nästan samma mening som mitt namn nämligen? såndär gubbe på msn som snurrar på ögonen och på fredag hade vi båda faktiskt kunnat simma väl? :) Känner att jag har mycket life här som kommenterar på varje inlägg inom loppet av cirkus 5 minuter haha, ses i morgon my darling!

2008-11-18 @ 23:46:09
URL: http://katris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0