open up your mind and see like me

ni som tycker att jag klagar mycket kan ju lika väl sluta läsa min blogg (syftar inte på dig irma om du tänkte på komentaren eller så) menar bara allmänt, för jag gör det jag vet. men det kanske finns en anledning till det också?
jaja, coachträningen gick bra. rätt roligt var det faktiskt. synd att vi var tvugna att gå tidigt bara...
har inte så mycket att skriva. gör inte så mycket och är inte speciellt glad heller. "pluggar", tränar, sover och har ont i princip.. äter lite mackor med. ja nej snart sovdags. är helt slut efter dagens träning och måste vara laddad för morgondagens. nästnästa helg blir utbildningen av, så denna månaden blir det tre fulla cheerhelger av fyra. då äre utbildning lördag och söndag + vår juluppvisning på söndag. snacka om stressat....
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0