monday

jag är trött. äckligt trött trots att jag nyss sovit två timmar. och imån är jag inte ens ledig, utan det är studenttal som ska hållas och jag vill inte alls. jag avskyr tal, men har ju inte så mycket val här, tal eller ett ig i betyg.
borde fått pluggat idag, en hel del men icke. skola, kört, och sovit är det jag fått gjort idag.
snart är det jul, och nu är det faktiskt inte ens överdrivet av mig att säga så, för nu är det ju faktiskt snart jul. hade vart mysigt med lite snö nu också. iförsig sa cmy att hon såg "snöbollar" från himlen förut så kanske inom en snar framtid.
träning igår gick, jodå nog rätt bra. vi satte arabesue + spinn perfekt på tredje försöket. efter en spark i revbenen och ansiktet så satt det fint ;) men ja, alla var sega, speciellt vi som hade tränat på morgonen med, så ja lite segt var det. kunde iförsig inte köra gymnastik med mina lövley handleder, men några flickisar och handvolet blev det (handvolter som resulterade i ont knä. ja........) men nu är jag rätt smärtfri iallafall. tråkigt nog, så har jag på ett ungefär stretchat mitt ena ben för hårt så jag sträckt det, haha YES! fyfan alltså, kan inte stretcha det benet alls nu.
nej nu har jag tråkigt, ska kanske vara så duktig att plugga lite, teori då. borde vara skolan jag lägger ner energin på, men teorin vet man ju att den ger en ett körkort i slutändan.......  ni som inte kollat på klippet i tidigare inlägg gör de haha!
känner mig förövrigt alltid så positiv på måndagar, men dom ser ju alltid likadana ut. måndag morgon historia med jonas slutar alltid i att jag somnar och hör ett liteargt "MALIN, vakna", sen basgrupp där jag blir än mer irriterad på rektorn än vad jag var innan, vidare i en meningslös svenska lektion där det gårs igenom betygskreterier, som idag spenderades spelande av quadapop eller vad det heter, slog rekord på k:s telefon med,. ja kul.
M

Kommentarer
Postat av: Kaaaaatri

Haha talet gick B R A! Och klippet visade jag för Louise, hon tyckte inte det var kul :( haha, dessutom ska jag se till att slå reokordet;) -någon gång när jag också känner att jag har lite tid över!

2008-11-18 @ 23:41:18
URL: http://katris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0