inwë of dorthonion

ja, idag har jag pluggat massa teori och trots det ligger jag fortfarande efter, och minns nada av det jag gjort. känns ju roligt när jag verkligen har suttit i timmar.... har kört med, gick brabrabra super bra. fattar inte hur det kunde gå så dåligt på bilskolan, när jag endå körde en bil som är gjord för att man inte ska få kärringstopp.... ja körde iallafall i gårdsten, kärra, hammarkullen, rannebergen ochsådär...
här har ni mitt namn på alviska- inwë of dorthonion , (ja hur mycket det stämmer vet man ju, ha ha ha....) fick en liten bild haha :)


kul att mina tangenter börja cpa, försökr blåsa och ha mig men det hjälper inte riktigt. så om jag missar några t så är det därför.
segt är allt, snart skola igen. spy på det och spy på allt annat med för den delen(förutom träningen såklart!).
nej tråkigt här så jag säger bara ett ord, s p y.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0