i can still recall our last summer

nyss sett mamma mia, riktigt mysig film faktiskt! när jag kollar på den får jag samma känsla(inte riktigt men) som när jag ser high school musical, det måste vara helt jävla underbart att vara med i en musikal/musikalfilm. fyfan vad roligt alltså, synd bara att man inte har den talangen haha.
känns som jag börjar sjunka in i höstdeprition, kanske är deprition inre det rätta ordet men jag önska att jag, hade sisådär femtio tusen om inte mer såklart, att handla kläder för, vara 18 och festa för, resa för, och bara ha allmänt jävla kul lixom. börjar bli trött på mitt enformiga och tråkiga liv nu, och jag borde göra något åt det. jag inbillar mig att det kommer när jag fyller 18, och de kanske det gör. men jag vill ha det n u !
känner också att det börjar bli dags att fundera ut vad sjutton man ska göra efter skolan egentligen, det är ju lixom inte så jäkla långt kvar nu. blir stressad av angi som redan vart på möten, intervjuer, mässor och gud vet vad..
jag vill ut, och bort, och ennu längre bort.
börjar bli trött på mig själv och allt annat med. vill piggna till och göra något av mitt liv, ska inte den här tiden vara den bästa i ens liv? hatar att jag är ett år yngre än alla andra, det suger verkligen.
nej men ja skola imån då, inte alls taggad, men när är man. jävligt meningslös dag iallfall, start halv nio, slut tio. ut i skit väder för det lilla meningslösa är inte kul.

känns  som att allt hade kunnat vara så mycket bättre, och att det har vart så mycket bättre. finns så mycket jag hade velat få ur mig men jag vet inte riktigt hur, så därför avrundar jag istället.

i can still recall our last summer
i still see it  a l l
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0