fuck it, fuck it, fuck it, fuck it, fuck it!

helvetehelvetehelvetehelvetehelvethelvetehelvetehelvetehelvetehelvetehelvetehelvetehelveteshelvete säger jag bara.
gårdagens träning gick helt okej, jag körde på och hade bara en pyttanspytte känning i knäna vid ett lite ynka tillfälle men inte mer en så. och jag var så glad hela kvällen. men så KLART, så vaknar jag upp, reser mig och kan inte gå. nu är mitt ena knä helt cp, och det är inte ens samma smärta som innan utan nu är det något helt annat. gjorde så ont så jag lipa halva morgonen(delat med depression över detta med), och kan nu fortfarande inte gå speciellt bra. det gör även ont när jag trycker på knät och jag blir så jävla trött på det här så jag vet inte vad i helvetes hevete jag ska göra.
snart ska jag köra med, vilket jag inte vet hur det ska gå med tanke på att jag inte kan röra benet? ja vi får se. duktig är jag som pallra mig till skolan endå, men imån får jag faktiskt se hur jag gör. känner att det här var droppen och jag snart kommer hamna i träningsdepression, blandat med prestationsångest. jag som verkligen såg fram emot att gå ut och springa och verkligen träna. helvetes helvete.
inget skåne blir det till helgen, tråkigt. helvetes helvetes helvete är mina ord för idag. tack och hej.
M


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skulle du göra i skåne?:D

2008-11-12 @ 14:03:01
URL: http://irmp.blogg.se/
Postat av: Anonym

tränarutbildning :)

2008-11-12 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0