friday

har märkt att jag tappat min anonyma komenterare, men ja sånt händer ha ha. intressant. jo men sitter i skolan, kom försent för jag missade roligt nog 63 (katri vi ska aldrig mer åka till brunnsparken utan istället centralen). men ja nu sitter jag här på min enda lektion och gör inte ett skit! kunde stannat kvar i sängen.
nästa helg åker jag till skåne, med massa lagkamrater och det ska bli kul! men ja tränarutbildning/träning då hela helgen. helgen därpå har vi lagträff med tjejerna på fredagen(antagligen), träning på lördagen, träning hela söndagen. så man kan ju säga att jag har två träningstika helger framför mig.
nu vill jag bara hemmmm , och om knappa timmer sitter jag på 63 on the way home. termomuggen som jag önskar mig i julklapp ska jag nog gå och köpa idag, orkar inte vänta till jul nu när den är på rea och allt(om den nu finns kvar, hoppas!). träningen igår, ja halva laget knappt. börjar bli riktigt förbannad nu faktiskt, är så jävla trött på vissa så det finns inte. kasia hade något fint namn för dem igår men jag har glömt det, slappmaskarna, ja något sådant.
men ja vi körde placeringar i en timma, och styrka kondition i lite mindre än en timma. skönt iallafall!
ja nej kanske ska börja lite på den nya uppgiften. so long. äntligen helg föresten, har jag glömt haha.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0