been there, done that

jag har kommit på att hundar är ganska smarta kreatur. dom är lixom, bra helt enkelt. polishundar, fårhundar, ledar/blindhundar "medecinska" hundar, ja vet inte riktigt vad det heter men i morse såg jag på naturkanalen, och då en hund som är tränad till de som har epelepsi. när de får ett epeleptiskt anfall så hjälper han de, lugnar dem, håller kvar dem så de inte skadar sig och ja sådär (såg inte hela så jag missade lite men). han bryr sig inte om andra när de går på stan, eller mat eller sådant utan bara sin husse. duktig vovve ja och lite facinerande. så fort hon börja må dåligt märkte han det.
jag har kommit på att livet suger ibland, som idag. det suger att alla mina vänner är ute och har kul medan jag sitter här ensam. det suger. och inget illa menat men jag vill gärna inte höra från er sen om huuuuuuur roligt det var osv. för sånt suger det med.
jag har kommit på att skolan är jävligt tråkig. om man tänker igenom alla jävla uppgifter så är det så jäkla få som är intressanta. hade allt vart intressant kanske det hade gått lite lättare att göra de.
jag har kommit på att det ibland suger att vara tonåring. man ska gå i skolan, träna, skaffa körkort, jobba, och ja hur sjutton ska man ha tid med det utan att bli utbränd, då redan innan arton år. been there, done that.
jag har också kommit på att det ibland är ensamt att vara ensam. jag vill inte bli ensam i ensamheten.
jag har också kommit på att jag är kär i kärleken.
jag har också kommit på att jag just nu hade gjort vad som helst för att få se håkan på scen.
ja jag har kommit på massor och orkar inte skriva ner allting, för det är mycke.


M

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart snart snart :)

2008-11-15 @ 15:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0