wednesday

Blev ingen skola för mig idag. Kändes inte speciellt lockande med en halvtimmas lektion och enligt C gjorde dem ingenting. Så jag fattade rätt beslut, fick dock inget pluggat som var min ursäkt för att stanna hemma. Istället låg jag i solen en stund och fick även kollat på alla avsnitt jag missat.
Börjar verkligen få ångest över jobbet nu, orkar verkligen inte mer. Funderar på om och isåfall när jag ska säga upp mig. Vill ha ett jobb, vill inte ha detta jobbet. Vill få pengar i sommar, vill inte jobba i sommar. Men eftersom jag antagligen ska bli hjälptränare för något lag nu så kanske det är dags att säga upp sig och leva snålt. Måste se till att bestämma mig snart bara.
Väntar på J som ska komma hit för våra traditionella onsdagar med top model. Blir lite senare än vanligt idag eftersom hon spelar match, men det är smällar man får ta.

Jag har så ont i ryggen så jag kan varken sitta, ligga eller stå upp. Vad gör man då, någon?
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0