wednesday

Haft mysdag med K idag. Helt underbart väder, det är helt otroligt hur varmt det är. Tydligen ska det bli ennu varmare i helgen så jag ser inte direkt fram emot att träna lördag söndag. Jag är sjukt utsliten och vi började hårt utan någon vila. Men det är väll smällar man får ta.
Ska jobba resterande helger denna månaden, fem helgnätter med. Ser inte ut att bli sådär jätte mycket jobb i sommar. Lite skönt men samtidigt mycket mindre pengar än vad jag räknat med. Även då kommer jag att jobba varenda helg. Dö åt jobb säger jag bara, funderar på att så smått söka lite nytt.


Kommentarer
Postat av: Mona

Gud vilka coola bilder! malin du är så himla vacker :) LOOVE!

2008-05-11 @ 14:47:23
URL: http://moniqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0