thursday

Idag var det dags för nationella i matte B och det gick nog okej. Det kändes okej, ganska rätt så okej men bara för det så visar det väll sig att det inte gick så bra. Men helt ärligt så bryr jag mig inte om det, det får gå som det går för jag gjorde mitt bästa, har gått på två-tre WS i veckan och mer än så kan jag inte göra.
Första träningen med nya Warriors idag. Nya och nya är väll att ta i eftersom vi "bara" har fått tre tillskott, men alltid kul med fler lagmedlemmar.
Känner hur min kropp allt mer och mer börjar göra ont. Mina handleder som på sista tiden varit helt okej höll på att  brytas(kändes det som), och nu kan jag knappt lyfta ett mjölkpaket. Min rygg som också mått ovanligt bra om man jämför med de senaste åren gör nu så fruktansvärt ont så .....  Mina knän som har vart okej hur länge som helst nu (i princip) har börjat igen. Jag funderar på hur jag ska kunna gå i skolan nästa år då vi kommer att ha fem trappor att gå upp och ner för när jag nu knappt kan gå upp för två. Nacken kunde också vart bättre, är fortfarande stel och lite, ja opålitlig.
Död åt min kropp vill jag bara säga. Det skulle inte var fel att dö och återuppstå med en ny och fräsh kropp. Eller operera in nya kroppsdelar, om det nu var möjligt ha ha. Det är ju inte heller så att det har dratt igång lite lungt efter SM, nejnej träning torsdag lördag söndag måndag onsdag torsdag osv.
Men spagaten är iallafall nere, splitten helt okej och andra spagat benet börjar komma lite smått (väldigt lite).

Imorgon är det Arbetsmiljö och säkerhetsprov och även de får gå som det går. Har pluggat så mycket som jag kunnat men det vill inte fasta. Världens tråkigaste ämne är det också, EL, psykosociala arbetsmiljöer osv. Ja man blir ju uttråkad bara av att höra rubrikerna.
Nu ska jag plugga lite och se på hockeyn.

Ibland blir jag så himla trött på dig, att du ens kan med att säga sådär.

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0