thursday

Vart en lagom seg dag idag, upp åtta efter cirkus fem timmars sömn och det var dags att åka till skolan för att få gjort mediekom redovisningen. Väl där så var både Tova och Rickard borta så det blev ingen redovisning för vår del, bara att skjuta upp den igen. Sedan var det mattelektion som vi i princip inte gjorde någonting på, kom på en fråga vi skulle ha i vår statistiska undersökning. Sedan så var det ingen arbetsmiljölektion så det var bara att åka hem, där min tanke var att få pluggat lite. Lyckades jag, nej som vanligt. Istället fastnade jag framför alla världens resemål och mina drömresor blir bara fler och fler. Vill till Kina, Egypten, Malaysia, Segla i västindien osv. Dock är nog det enda jag/vi har råd med i sommar en resa till Bulgarien som iförsig inte heller är helt fel. Vi får väll se, kanske är bättre att satsa på en sista minuten.

Träningen gick skit för min del, kunde inte andas idag heller och det här börjar kännas riktigt jobbigt, som att jag inte är skadad tillräckligt eller vadå? Knän, rygg, handleder, axel räcker lixom inte utan andningen ska med cpa. Riktigt underbart att leva ibland.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0