sunday

Jag känner mig som världens elakaste människa som lämnade mina arbetskamrater i sticket igår. Fick åka från jobbet vid halv fyra, jag kunde knappt stå på benen, fick hålla i mig vart jag än gick, kunde inte bära mer än tre glas för mina armar och resterande kroppsdelar bara gav vika, jag mådde så illa så jag inte kunde stå upprät. Men jag bet ihop, men när jag vid halv fyra spydde kände jag att det nog var bäst att åka hem. Så det var nog för allas bästa, men jag känner mig fortfarande elak för jag vet hur helgnätterna är, och detta var lönehelgen, iallafall typ.
Det var ju inte direkt världens skönaste hemresa, sitta på spårvagnen och känna illamåendet i halsen, men vad ska man göra. Har iallafall kommit fram till att det antagligen inte är magsjuka, mår fortfarande dåligt men inte speciellt illamående. Jag orkar inte gå till skolan imån, jag orkar inte ens resa mig ur sängen och det är anstängade nog att bara trycka ner tangenterna på datorn, men jag måste. Om jag inte mår sämre än såhär så måste jag åka till skolan och sedan träna. Det är bara att bita ihop, och det är jag ganska van vid.

Det var världens bästa greys avsnitt, eller inte egentligen men det slutade helt underbart och hela jag satt och log. Längtar tills nästa!!! 
Någon som sett dubbelavsnittet av desperate? Är det det sista föralltid? :O. Det kändes iallafall så när jag såg slutet av det, hoppas inte.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0