sunday

Jag är förvånandsvärt pigg med tanken på mina knappa tio timmars sömn på de senaste sjuttiotvå timmarna. Natten var inte så fartfylld som jag trodde, visst var det folk och jag hade ju hela tiden någonting att göra, men endå inte sådär som helgnätterna brukar vara. Tack vare Alice, hennes koffeintabletter och de tre kaffedryckarna jag fick i mig så var jag de första fem timmarna glad och sprallig. Vid halvsextiden dog både min och Alice ork ut, men trots det lyckades vi alla bli klara i tid, och jag furtio minuter tidigare. Nästa helg jobbar varken Tina eller Alice, tråkigt tråkigt tråkigt säger jag bara.

Som vanligt har jag inget intressant att skriva, men jag känner för att skriva av mig lite så det blir massa skit och onödig information som kommer ut.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0