saturday

Natten har varit helt sjuk. Det kom inte en enda rush inte en enda, varken tre eller fem rushen. Klockan fem var cafét tomt, det har aldrig någonsin vart tomt vid den tiden, ja jag har aldrig någonsin sett sådär lite folk på en helgnatt, inte ens helgen före löning. Trots att jag inte sovit mycket alls igår så var jag hur pigg och sprallig som helst, hela natten. Tur för mig så var Alice lika sprallig så vi hade det rätt trevligt. A gjorde mig en Malin specialare och det var första gången jag drack kaffe (med mycket choklad och socker i). Jag hatar kaffe och allt som har med smaken att göra, men det gick ner. Det var inte gott, men det gick ner. Trots den väldigt lugna natten gick tiden väldigt fort, och jag fick sluta en timma tidigare eftersom jag var klar med alla mina grejer och cafét som sagt var tomt.
Inatt däremot, inte lika lungt. Så jag skulle sova länge idag för att ta igen gårdagens och dagens sömn, när vaknade jag? Jo halv fucking två. Fyra timmars sömn var inte alls vad jag tänkt mig, förstår inte vad detta berodde på eftersom jag vanligtvis brukar sova till minst åtta på kvällen. Så inatt blir nog en jobbig natt, dels för att det idag inte kommer att vara tomt, och min sömnbrist. Men som tur är jobbar både A & T, så med lite kaffe och koffeintabletter så ska jag nog överleva.

Blir ingen träning för min del imorgon, känns lite tråkigt men jag kände att jag inte skulle kunna prestera någonting med tanke på hur lite jag sovit, och att jag ska jobba och jag skulle isåfall fått sitta på jobbet i fyra timmar och vänta in träningen. Så istället ska jag hem och sova lite för att sedan hälsa på morfar <3.
Imån kväll kommer bodyguard på tv och jag hoppas att jag kan hålla mig vaken och kolla på den.
Men nu är det disneydags, sedan dags att äta frukost och så småningom börjar hockeyn som jag iallafall hinner se lite på.
Jag kan ju iallafall hålla tummarna och hoppas på en lika lung natt, får hoppas på att alla är så trötta efter göteborgsvarvet att de inte orkar gå ut!!! Nog.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0