saturday

Seg dag, tränat hela dagen och är helt slut. Hela dagen kanske är en överdrift men när man vaknade klockan sju av två småpojkar sovandes i sängen brevid så är man trött. Borde vara ute i det fina vädret men jag har ingen ork.
På måndag får jag förhoppningsvis reda på hur det gick på nationella i matte B. Det känns som det gick bra, men man vet aldrig.
Min kropp är trött, kunde inte ens lägga mig ner på avslappningen idag för den gjorde så ont. Så pigg på träning imån och måndag är jag inte. Är så helvetes jävla trött på alla mina skador, jag orkar inte med dooooom................

M

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hejsan! :) Nu är pågår det en ny designutlottning i min blogg om du är intresserad :) Ha en bra dag! :)

2008-05-10 @ 17:34:23
URL: http://charlotte3.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

skönt o träna ju :) tråkigt att de medför skador bara =/

2008-05-10 @ 17:37:36
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0