friday

Kom inte iväg till skolan idag, inte så jätte bra. Morgonen blev en sådan morgon där allting känns fel och går fel och ser fel ut. Så efter att jag missat bussen och fortfarande inte var redo att gå kände jag att det var lika bra att ge upp och stanna hemma. Har fått städar mitt rum och rensat lite grejer, hittade min dvdkontroll som jag i över ett år hävdat flugit ifrån mitt rum, bra när jag pecis fick en ny dvd...
Hittade lite andra kuliga saker med, bland annat brevet som vi skrev till oss själva i sjuan, och jag fick mig då ett gott skratt.
Nu ska jag hjälpa mamma plocka ner köket eftersom det äntligen är dags för det nya. Nya tapeter, nya skåp, ny fläkt, nytt kakel, ny bänk osv. Känns bra!
Sedan måste jag ta tag i plugget eftersom det inte kommer bli något mer av det försen på måndag, jobb inatt med. Hoppas A jobbar, men vi få väll se.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0