det finns bara ett ända sätt att brinna upp

Tiden går långsamt, vet inte om det är någonting att klaga på egentligen eftersom jag har det rätt bra i min säng men jag vill bara jobba och få natten överstökad så jag äntligen kan få njuta av lite sömn.
Sitter och väntar på hockeyn och har ingenting att göra, det ska börja halv nio men det står inte hur länge sändningen håller på innan matchen drar igång. Jag hoppas inte på alltför länge så att jag kan hinna se lite innan det är dags att åka.
Har kommit på att jag egentligen inte har sådär jättemycket plugg att göra, men jag kom däremot på att det väldigt snart ska vara färdigt. På tisdag är det svenska prov, redovisning i mediekom + inlämning av utvärdering, redovisning i grafisk. Så ja jag har ju lite att göra tills dess. Angående redovisningen i grafisk har jag ingen aning om hur jag ska göra, för jag vill verkligen inte redovisa någonstans.
Men sedan efter det är det i princip "bara" uppdraget i arbetsmiljö och svenskan kvar. Egentligen steg nio i engelskan med, och en essä som skulle in för tre veckor sedan.
Kanske var en del endå, lite oroad för den där essän bara, för jag vet till hundra procent att jag inte kommer få gjort den, hur mycket betyget dras ner, eller om man ens får ett?

Nog med tråkigheter. Nu vill jag nästan till jobbet för att jag är så fruktansvärt uttråkad. Längtar tills lönehelgen då jag och T jobbar kök tillsammans, eller ja längtar är väll en rätt stor överdrift men ja lönehelger är inte att leka med. Åtta timmar går på en timma och man har varken tid att äta, sitta eller gå på toaletten ha, ha.

Är väldigt fundersam om Håkan kommer spela på Liseberg i år eller inte, kommer iallafall bli rejält besviken om han itne gör det. Dock var förra året en rätt stor besvikelse fasten han spelade, men men.
Nu har jag brist på något ointressant att skriva, kom precis på att jag har ett ugly B att se på.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0