tuesday

Jag kan ju säga att jag börjar bli smått trött på snön och kylan. I morse vaknade jag och såg till min fasa den extremt (för att vara Svergie och Gbg) höga snön och insåg att hela min outfit som jag planerat ut var tvungen att ändras. Ingen bra start på dagen.
Men iväg till stan kom jag, jag och K spenderade några timmar i affärerna innan det var dags för mig att gymma. Träffade Kasia, Frida, Cissi och Linnea vid sportlife och vi bokade in ett spinning pass. Gött som fan var det att träna vill jag bara påpeka, dock höll spinningen på att ta livet av mina knän.
På torsdag blir det simning och förhoppningsvis lite bygg i vattnet, jag tänker dock inte röra någons fötter.

Jag fick en liten chock när jag avr på jobbet idag och fick 15-lappar för juni, juli och augusti. Så nu har jag en växande panik för att jag innan 1 maj måste planera mitt jobbschema för juni juli & augusti. Hur ska jag nu veta vad jag ska göra i sommar? Jag har ju inte planerat någonting, men vad ska jag göra om det kommer in en resa eller liknande? SUG säger jag bara. Det här blir inte lätt.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0