saturday

Idag var det äntligen träning. Det var inte så många där men det var kul endå, jag och Fia ska bygga stretch med Manda i programet och spinna. Jag är lycklig. Imån är det träning igen, ennu mer lycka. Däremot kommer jag inte få någon sömn innan den träningen så det är tveksamt om det blir någon gymnastik för mig.
Inatt flyttas klockan fram, det betyder att jag får jobba en timma mindre, yey.
Är aningen uttråkad såhär innan jag ska åka till jobbet, för lite tid för att kolla på ett Greys avsnitt men för mycket tid för att göra sig i ordning.

Skola på måndag, inte speciellt lockande. Har fått IG på de två senaste mattestegen så jag har ju helt klart en hel del att ta igen. Ska redovisa om Shakespeare och Romeo & Juliet på engelskan med, inte kul och så ska man ha hittat en reklam att anmäla vilket jag heller inte gjort. Så vi får väll se hur det blir på måndag ha ha.
Time to go
M
btw, vi ska få 18 nya warriorsdräkter eftersom det var fel på alla, och vi behöver inte skicka tillbaka dem så snart har vi 32 st, för er som nu är intresserade av det ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0