please can i have some extra homework

Någon som vill göra mig reklamanalys? Eller kanske min niosidiga svenskarapport som ska vara inne på torsdag? Eller varför inte min grafiska fyra formfavoriter uppgit? Eller kanske mitt matteprov?
Nej jag tror ingen  vill det, inte jag heller. Kommer aldrig få gjort svenskan, det känns nästan som det är värt en ny uppgift ha ha.

Nu har jaginte sovit på 33 timmar eller något sådant, är faktiskt ovanligt pigg för det. Ont i kroppen bara, mina knän klarar inte av det. Gjorde inte så mycket på träningen, men en hel del fina ext stretchar och liknande iallafall. Sen hade vi Invaders, kuligt kuligt.
Jag ska väll ge mig in i pluggandet, eller varför inte Greys som spelas i min dvd.

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0