hovfjället, branäs & practise

Åkte skidor torsdag-fredag. Första dagen i Hovfjället och andra i Branäs. Gick väll sådär, eller andra dagen gick det inte alls. Ramlade tusen gånger varav en på huvudet och fick hjärnskaking eller någonting, det stog iallafall inte rätt till med mitt huvud. Men det blev en väldigt trevlig resa, med ibland väldigt tevlig utsikt.
Dagen efter var det dags för tre timmars träning och jag kan inte direkt säga att jag var peppad. Men det slutade med att jag körde rundat flickis direkt hur bra som hellst. Kändes helt ofattbart och underbart när alla bara stog och klappa och skrek bra. Basade med Fia också, ingen av oss har gjort det på ett bra tag men det gick hur bra som hellst, ext och libbar satt. Även idag var det träning och byggen gick lika bra för vår del, gymnastiken gick aningen sämre för mig, man kände ju aningen skillnad på mattorna. Men rundat flickis till SM är inte helt omöjligt, nu ska jag kämpa på som innihelveteshelvete.
Sitter redan och längtar till tisdagsträningen, aldrig vart såhär peppad att träna.

Panik inför skolarbeterna? Svar ja. Har 160 sidor i Huck finn att läsa tills förra tisdagen, ett engelska häfte med 70 frågor tills imån, en affish tills imån, ett tresidigt repotage tills på tisdag och en arbetsmiljö och säkerhetsuppgift som jag inte ens vet vad det är och en svenska uppgift jag inte heller vet vad det är.
Vad har jag börjat på? Svar inget.
Känns som jag borde rappa på, men jag har NO ork.

Är inte speciellt glad på jobbet heller, satte upp mig på en fredagsnatt och ska nu jobba tre lördagsnätter en fredag och har två SN. Jag blir galen.

Cheerleadingen är iallafall utan tvekan det som håller mig uppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0