flashbacks.......

Natten var hur skön som helst, för att vara helgnatt iallafall. Jag gissar att det berodde på att det är löning på tisdag och folk inte har pengar, eller så har folk hemmafester på påsk vad vet jag. Tacksam är jag iallafall, önskar att alla helgnätter kunde vara sådär. Känns dock inte lockande att jobba lördagnatt, efter löningen.....

Jag undrar om någonting händer ikväll, har för en gångs skull inte lust att sitta hemma. Men jag gissar att det kommer sluta så iallafall.
Är anledningen till att mina blogginlägg alltid blir så korta och ointressanta att jag är en tråkig person? En tråkig person som inte har någonting att berätta om? Vad vet jag.
M


Kommentarer
Postat av: kevin

Äre snyggt med killar som solar solarium?

2008-03-23 @ 17:41:51
URL: http://www.sonude.blogg.se
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var med i mina utlottningar & tävlingar :)

2008-03-23 @ 17:42:07
URL: http://ninnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0