everything comes to an end

Är i princip klar med svenskan nu, hela nio sidor blev det. Runt fem med text och det känns bra, har dock inte korrekturläst än, tänkt fixa klart detta ikväll.
Så nu har mitt lov i princip börjat, har kommit fram till att jag inte har en chans på matteprovet så det är ingen ide att jag försöker, ska försöka satsa till omprovet istället. 
Jag har panik för att vi har så många inställda träningar, och att vi inte ska träna på hela påsklovet. Jag skulle kunna träna varje dag på lovet, men nu istället blir det ingen, hur ska jag klara det? Jag tycker väntan mellan tisdag och torsdags träningarna är lång.

Idag kommer bli en skön dag, slutade redan klockan elva. Ska hem strax och spendera kvällen med Greys och lite andra serier, funderar på att baka något mumsigt till det.
Nu ska jag kila till vår älskade 63,
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0