christmas

Jag vill ha jul. Visst är jag trött på kylan, de tjocka kläderna och så, men allt känns så bra på jul.
Känslan av att sitta på julafton med familjen känns för ovanlighetens skull lockande.
Jag vill gå på stan och bara njuta av livet och se den mysiga belysningen som gör stan tio gånger finare.
Jag skulle ge vad som helst för att allting skulle vara som det var i julas. Jag skulle ge vad som helst för att få spendera en jul till med mormor, vad som helst. Jag skulle ge upp resten av mitt livs jular för att få åka till henne dagen före julafton för att ge henne föedelsedagspresenter, och sedan träffas på julafton och äta mat, öppna julklappar och bara vara med henne. Vad som helst.
m

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja med :(

2008-03-21 @ 17:31:32
URL: http://jennyelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0