bored

Jag är extremt uttråkad, och jag vet att jag borde plugga men jag orkar inte. Svenskan ligger och gnager i huvudet me nden är så tråkig så jag vill bara spy. Förstår den inte ens så det är min tillfälliga ursäkt till att inte börja, och det är en vecka kvar till deadline.
Vill träna med, får panik av att träna såhär lite. Det är tillochmed så illa att jag tänkte gå ut och springa, men nu är det svart ute och det går inte. Sur som fan är jag för att jag sköt upp det och åkte till min bror istället.
Vill träna nu nu nu nu nu!! Ska nog börja gymma, om någon har råd att börja med mig haha.
Panik, allt jag tänker på är träning och jag pallar inte att ligga i mitt rum och köra ett styrkepass. Det är helt enkelt inte värt det för en sådan kort träningstid.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0