wednesday

Lagom seg dag, (känns som jag skriver så i varje inlägg) som bestått av sömn, las vegas och jobb. Känner mig aningen sliten, men snart kan jag vila hur mycket jag vill (iallafall nästan).
Har en stor klump i magen efter uppsägningen, känns som jag ångrar mig och skulle bytt bort pass istället, men jag vet inte, nu är det försent i vilket fall.
Återträffen på lördag inställd, känns väldigt tråkigt måste jag säga för jag har verkligen sett fram emot den, och många andra med. Så det känns lite segt att komma såhär sent med det också, men jaja vad ska man göra.
Morgondagen består av
- Fika med Alice och Tina
- Stan med Tína
- Träning
Känns som en bra morgondag, hoppas på lagom fint väder iallafall.

Köket börjar arta sig, kan ju däremot säga att det är jobbigt värre att inte ha någno diskmaskin eller diskho/vatten i köket, känns som jag lever i en sunkig husvagn om inte värre när man behöver diska i en hink i tvättrummet, och när det tar typ en kvart att tillreda en macka eftersom smörknivar är i ena sidan av huset, mackor i andra, skärbräda i mitten, mickro i vardagsrummet osv osv osv. Man orkar ju knappt äta eller dricka bara för hur jobbigt det är att fixa och ta hand om efter, tror aldrig jag vart så sparsam med glas.
Nu orkar jag inte sitta upp mer för min rygg dödar mig bokstavligen talat
M

btw, glömt få med att det är sommarloooooov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0