we will still be, friends forever

As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change,
From whatever
We will still be, friends forever


Nostalgi? Ja aningen, gud vad jag saknar alllt och alla, hoppas på att sommaren kanske kanske kan göra så att vi återförenas lite? Jag ska försöka få ihop oss iallafall några gånger, jag menar hur kul har vi inte haft egentligen, och hur jävla svårt ska det vara att se till att träffas? Antingen över lite bad, grill eller singstar. Ja som sagt den här sommaren ska bli den sommaren, iallafall enligt mina planer. Så var beredda på att jag slår er en pling;)
Längtar bara mer och mer för varje minut tills träning och jobb är slut. Förhoppningsvis blir allting lika bra och underbart som jag tänkt mig.

Will we still be, friends forever ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0