tuesday

SKOLAN ÄR ÖVER!!!! Äntligen säger jag bara. Visst har vi inte haft avslutning än, men inga fler lektioner, inlämningar, prov eller redovisningar. Det känns underbart, helt jävla underbart. Funderar däremot på att skriva den jäkla essän så att jag kanskekanske får vg i Media? Ja vi får väll se. Som det ser ut nu så har jag iallafall 7/8 vg (beroende på arb. som inte är rättat) och 2/3 g, så jag är ganska nöjd med tanke på hur denna terminen vart och vad som hänt. Mest glad är jag för att jag klarade matten, känns fantastikst och jag kan med ärlighet säga att ws gjorde det möjligt.
I vilket fall så känns livet helt faboulus och jag längtar tills jag och K åker. Dels för att vi åker och ska ha kul, men också för att jag efter det inte ska jobba mer, och vara ledig hela - sommaren. Har en hel del som jag vill hinna med, bland annat
- Hällebäck (en del om K nu vill det he he)
- Husvagnen med bror och familj (det är iallafall vad jag bestämt sen vad dom tycker vet jag ju inte)
- Tjörn!!! och förhoppningsvis ut med båten till någon ö några dagar.
- Vattenskidor, som fan alltså!
- Bara göra ingenting.
- Frankrike (självklart)
- ICA läger
- Kanske en sistaminuten resa, vi får väll se ....
Nu kommer jag inte på någonting mer men det känns som att det är massa mer än så.
Ikväll ska jag ner och se på fotboll, mina gamla lagkamrater och jag kommer gråta av saknad. Kanske inte riktig men. I vilket fall så tänker jag avsluta med hur UNDERBART det är att skolan är slut (mindre kul att ... försvinner från skolan ;) men vad gör man. Ett jävla år kvar nu!!!
M

Kommentarer
Postat av: hanna åberg

frankrike låter nice :)

2008-06-03 @ 17:10:25
URL: http://hannys.blogg.se
Postat av: Linnéa G.K

ha en trevlig kväll! (:

2008-06-03 @ 17:11:17
URL: http://lgk.blogg.se
Postat av: Diamond Girl

ha en fortsatt trevlig och solig dag!

2008-06-03 @ 17:18:31
URL: http://victoriaotterstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0