tuesday

usel dag, verkligen usel. Vaknade upp och märkte att jag återigen hade ont i halsen, ner och ta tempen och den visade lite  feber. Whatever tänkte väll jag och begav mig till jobbet (jag menar hur mycket sämre än så har jag inte mått innan och endå jobbat eller liknande?). Träffade veronica på vagnen som det för övrigt var fel på idag igen så den var fullllll som satan, och när vi närmar oss gamlestadstorget känner jag bara hur fruktansvärt illa jag mår och tänker att jag måste gå av. Sen vakna jag på golvet med veronica "skrikandes" Malin ovanför mig. Så det var bara att komma av vagnen och när jag började känna mig bättre igen ringa jobbet och säga att jag inte kunde komma. Super kul dag, verkligen underbart. Första gången jag svimma och jag må säga att det inte var något jag vill göra om igen.
M

Kommentarer
Postat av: tres

tack goding:D men gud, vad läskigt att svimma, du får ta det lite lugnt och inte vara stressad malin!

Ja hade det räättså bra on the malta, kan berätta mer nåndag!xD vi ses, de gör vi ;) pusss!

2008-06-19 @ 21:24:10
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0