time to go

som jag sa kommer här en kort uppdatering innan vi far, för er som nu är intresserade ....
nu är allt i princip packat och klart, hade däremot tre kilo övervikt utan att ha packat klart mina saker .... vilket inte känns så bra, så fasten det var hårt tog jag ut mina converse och ett par jeans, som jag tror och hoppas att jag klarar mig utan (använder det aldrig här hemma så det borde jag ju faktiskt göra).
nu är jag aningen nervös, är rädd för att dem imån på flygplatsen kommer säga "detta är ingen biljett" eller liknande med tanke på att allt vi har är två papper utskriva från datorn. plus att jag aldrig själv har hållt koll på saker som biljetter, pengar, pass osv utan det har alltid min kära mor gjort. men det lär väll gå bra, hur svårt kan det vara? ska iallafall bli två intressanta timmar på landvetter flygplats med k imorgon morgon.
hade endast 50 kronor på mobilen som mamma min blev väldigt orolig och arg över men jag ville inte(!) köpa något mobilkort för mina pengar så mamma gjorde det trots att det sista hon sa var  "ja du får inget mer av mig iallafall", sen så köpte pappa också mobilkort eftersom mamma sa att hon inte skulle, och robin köpte också ett till mig. så nu sitter jag med 350 kronor på mobilen, det lär väll räcka eller? haha.
från en sak till en annan pratade jag lite smått med mona förut, som är på sin första vecka av 6-7 (?) ja något sådant, i marocko. 40 grader lät verkligen inte helt fel, hoppas på att france bjuder på lite fint väder dom med.
nej nu ska jag avsluta min början till roman och se lite sex and the city innan jag lägger mig för att sova (hur bra det nu går). kommer nog lite uppdatering ifrån frankrike (i frankrike alltså) men så länge, bye bye sweden!
M


Kommentarer
Postat av: tres

hoppas ni får det kul;)

2008-07-01 @ 11:12:19
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0