the old

kollat på lite gamla bilder på mig och jesus vad ful jag blivit säger jag bara, ha ha ha. jag är iförsig inte ett dugg ironisk här, men det är inget att gråta åt så det är bara att skratta och hoppas att det hittar tillbaka

                        
söt söt och mitt hår<3.               Mitt hårrr, (ögon lite överdrivna haha)
                                    turki THIN ( ful förövrigt hehe,)
Mitt hår är bara fruktansvärt jävla
underbart och jag ser (ursäkta men enligt mig) skitbra ut :O

hoppas man kan lokalisera sig i detta aningen kassa upplägg haha. har har ni bara några FÅ smakprov ;)


Kommentarer
Postat av: T

vadå du ha la fint hår nu meed?:O

2008-06-22 @ 13:18:37
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0