sunday

Då var denna helgens jobb över, ingen vila för det, imån bär det  av till jobbet igen...
Men snart är det över, sitter och väntar på att chefen ska sätta på mobilen så jag kan få pratat med honom.
Känner att jag inte riktigt har så mycket att säga, är lite frustrerad på Halvarsson som sa att han skulle fixa betygen på uppdraget till onsdagen så jag kunde få veta om jag behövde kompletera för ett VG, men har fortfarande inte gjort det. Så nu är det i princip försent för någon slags kompletering om det nu behövs, kul!
Känner mig smått uttråkad, borde vara lite tröttare än vad jag är med mina knappa fyra timmars sömn men jag vet inte, här sitter jag. Snart åker jag och K, 18 dagar kvar nu.
Nej kände att detta blev ett bland de tråkigaste av alla inlägg någonsin, haha. Så dags för avslutning men vill bara tillägga att jag är aningen avundsjuk på Angi som imorgon åker till the us i fyra veckor, Las vegas, LA, Hawaii...... Ja som sagt ganska jävla avundsjuk och min  mammas kommentar på det var " Men du ska ju åka till Frankrike!!!!", jo visst men kanske inte riktigt samma sak där.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0