somewere over the rainbow

Natten var aningen jobbig, eller jobbig kanske den inte var men det var klart mer folk än igår. Trots att det kom skitmycket mat så kändes cafét hela tiden halvfullt...
Jobb imorgon med, ingenting jag längtar efter precis men vad gör man. Längar tills det blir cirkus den tjugonde juni, för då är alllllt äntligen över, skolan jobb osv. och det är även dags att lämna suecia.(hur det nu stavas).

Har som det ser ut nu funderat ut mina planer i två år framot. Dags att börja spara pengar säger jag bara. Minst 25000 för volontärarbete och gud vet hur mycket min planerade backpacking i Thailand går på.
Vi får väll se hur mycket av det jag nu tänkt mig som blir av, men som sagt dags att börja spara.

Känner väldigt mycket för att skriva men jag ahr som alltid ingenting att säga. Lie nervös inför svenskan imorgon, jag och C ska redovisa och vi är inte klara någonstans. Sen så blir det ju inte bättre när vår ena artikel handlar om analsex...
Kanske redan har skrivit detta i ett tidigare blogginlägg, minns inte riktigt. I vilket fall så är det ingenting jag ser fram emot.
Malin hopes T jobbar nästa helg!!!!! Iallafall så gör A det så ja det är ju bra..
Nej nu ska jag väll sluta skriva ner min skit, Har för övrigt inte tränat på jag vet inte hur länge (känns det som), men på torsdag gäller det!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0