monday

Lite seg uppdatering på senaste, jag har blivit extremt seg. Är trött dygnet runt oavsett vad, så ja bloggen är väll inte det första som korsar min hjärna.
Imorgon är det mitt nästsista pass på jobbet och det känns för övrigt inte alls lika bra som jag tänkt mig, hela uppsägningen äter upp mig inifrån. Kanske var aningen överdrivet men ja ni förstår väll, jag har i vilket fall en stor klump i magen som inte vill bort och min hjärna bara skriker pengar?!?!?!?!
Träningen idag gick toppen förutom min handled som åter igen är väldigt dålig, och det är något som inte är en överdrift. Kan inte skriva sms, lyfta ett mjölkpaket eller skruva på kranen i duschen, så bra mår den. Känns skit helvetes dåligt med tanke på att gymnastiken faktiskt gick helt okej idag.
Så ja sug på mitt liv för tillfället, har i princip ingenting att göra på dagarna, inte för det är så svårt att dra ihop en fika eller whatever, men då kommer ju problemet med hur jävla helvetes trött jag är, så ja det känns lite skevt där.
Undrar om någon förstår vad jag skriver och menar, he he, känner mig aningen otydlig och trött.
Snart åker vi och det ska bli så kuuuuuul, har däremot lite ångest över pengar men vi får väll se hur jag löser det.
Funderar påååå att försöka få tag i cmy och fixa fika imån ......
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0