tuesday

Har vart en skön idag, ingen skola. Jag och K har fikat i princip hela dagen på lite olika ställen (även gårdagen spenderades på två café:er i Härlanda). Mysigt har det vart, dock har det gjort mig fattig.
Sen pallrade jag mig till träningen där jag fick gjort en den styrka vilket känns skönt.
K och ja diskuterade sommarens resa (som än inte är mer än prat) och jag har nu börjat kolla på hotell. Hittat en hel del fina och till bra priser, så det kommer bli svårt att bestämma sig. Blev förvårnad över att det hotellet vi bodde på i Sunny beach sist inte var dyrare än vad det var faktiskt. Men det är ju något posetivt, får väll se vart vi tar vägen.
26 dagar kvar till Thailand och jag längtar ihjäl mig. Ska bli så sköntsköntskönt.
Men nu ska jag sova,
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0