thursday

Jag har nu beslutat mig för att utbilda mig till tränare, vilket känns som ett väldigt bra beslut.
Har även spanat in en del folkhögskole & KY-utbildningar och en del känns faktiskt lockande. Fanns några KY-utbildningar jag hade velat läsa men då måste man ha ett - två års erfarenhet i det området, vilket jag knappast har eller kommer få. Men jag hittade en väldigt lockande folkhögskoleutbildning som var på ett år varav 10 veckor spenderas i Afrika. Nackdelen är att högskolan ligger i Österfärnebo, åt helvete bokstavligt talat. Är även lite sugen att åka som volontärarbetare 4-12 veckor, bara att det kostar ca femtusen i veckan om jag fattade det rätt. Men vi får väll se, det är ju ett tag kvar.
Måste säga att jag är aningen pissed of. Hade inte förväntat mig att skatta tvåtusen, skitfanskap säger jag!
M


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha va? kostar frivillig arbete 5000 per vecka? och dom undrar varför det är synd om barnen i afrika. dumma mänsklighet.

2008-03-13 @ 10:28:40
URL: http://www.metrobloggen.se/fatcheerleader

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0