thursday

Torsdag den tredje januari, likamed släktkalas vilket är mindre roligt. Jag hatar släktkalas och jag hatar när det är mitt släktkalas (förutom att man får presenter såklart.) Man måste vara glad och social och svara trettisju gånger på  hur det känns att vara sjutton. Får man fula presenter måste man endå se jättenöjd ut och tacka. Suck säger jag bara, men som tur är är det några timmar kvar tills dess. Innan det ska jag simma med K, städa mitt rum (?), hjälpa mamma, göra mig i ordning och sen kom jag inte på något mer så det kanske inte var så mycket som jag trodde.

Imån är det dags att gå till jobbet igen, har vart jäkligt gött med en veckas ledighet, knappt det men. Har fått bra pass denna månaden med, bara ett nattpass, dock två standby nattpass men behöver jag inte jobba på något av dem så är jag ledig i sexton dagar, göttmos.
Inte är det långt kvar tills vi åker till Thailand, 38 dagar om man inte räknar med idag. Det ska bli så jävla skönt så det är inte sant.

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0