saturday

Hela dagen har känts som en söndag, har ingen aning om varför men jag gissar att det beror på det sex timmars träningspasset. Jag längtar tills DM är över så jag äntligen kan få börja träna som en i laget igen, måste verkligen komma igång ordentligt med styrkan nu så jag inte sackar efter.
Träningen idag då gick hyffsat bra, eller ja bra. Förutom två fall i golvet och båda med rygg(nacke) vilket inte är aceptabelt. Jag trodde bokstavligen talat att jag skulle få hjärtinfarkt båda gångerna, få gånger jag blivit så rädd. Men för övrigt gick det bra. Imån är det träning igen och jag längtar. Gymnastik = Malin kan vara med. Lite orolig för mina handleder men jag bryr mig inte hur ont det än gör, jag ska köra rundat flickis (med pass såklart ha ha.)
Efter träningen, möjligen aningen innan den slutar är det raka vägen till Pixbo. Förhoppningsvis kommer Josse också med, annars så blir jag lite ensam där med juniorerna, men jag överlever. Efter det är det raka vägen till Tintin för att träffa en väldigt saknad Matte, och några andra.
Så morgondagen ser ut att bli en väldigt bra dag.

Har förövrigt kommit på att jag älskar Greys, verkligen älskar. Jag vill ha Mcdreamy, han är perfekt. Ja jag vet att han är en karaktär, men han är perfekt endå! haha. Börjar känna mig smått patetisk.
BTW! Efter att vart slut i hela Göteborg finns den äntligen och jag lyckades köpa den. Sex and the city, all seasongs. Så nu är jag stolt ägare av tre Greys säsonger och sex Sex and the city säsonger. Plus att man inte får glömma mina desperate och OC men.....

Som ni kanske märker är jag smått uttråkad.
Jag skulle verkligen behöva det nu, nu mer än någonsin.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0