saturday / sunday

Då var det inte långt kvar på lovet, och på måndag är det dags för skola, eller? Ingen vet och det är inte direkt så att jag ringer skolan och frågar. Så länge jag inte får något mail så tänker jag inte gå dit iallafall, det är faktiskt skolans ansvar att informera om när vi börjar.
Vart med C idag, satt på fröken olsson och tjöta i några timmar och sen tog vi en sväng på stan. Jag blev väldigt förvårnad när dom klockan sex utropade att det stängde, för alltid har väll dom öppet till sju i femman på lördagar? Och där ute stängde dom redan klockan fem. Men men, och mina kvällsplaner blev inställda så det var bara för mig att åka hem, och det innebar att sitta och frysa i femton minuter i väntan på den jävla 76:an.
Väll hemma sjöng jag lite singstar i min ensamhet, åt paprika och dipp och kollade på någon sagan om film...
Det kan nog vara smart av mig att gå och lägga mig nu eftersom jag om åtta timmar ska upp och jobba, men icke. Jag brukar iförsig inte vara speciellt smart så det är väl precis som det brukar.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0