monday

Ytterligare en meningslös skoldag har passerat och vi börjar så smått bli färdiga. Skola på onsdag och sen är vi förhoppningsvis klara.
Ska jobba idag och som vanligt har jag ingen lust, var så länge sedan jag jobbade nu att det känns som jag glömt bort hur man gör. Men gött som det är så har jag Gpass. Me loves Gpass.
Bara tretton dagar kvar tills Thailand nu med, är redan helt uppspelt och jag måste påpeka att det snart är dags minst en gång om dagen.
Fick även besked om att jag kom med på skidresan idag, och eftersom den är dagen efter jag kommer hem så får jag se till att fixa allting innan jag åker.
Känner att mina blogginlägg blir tråkigare än någonsin, och jag skyller på att jag är trött och en allmänt tråkig person. Iallafall för tillfället.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0