birthday party

Kalaset är över, iförsig var det ett bra tag sedan men jag fastnae framför mitt singstar som jag fick av mina kära bröder. Inte heller var kalaset så jobbigt som jag trott det skulle bli, fick pengar, presentkort, parfym, singstar, skönhetsprodukter, knivar och skålar hihi. Börjar få alltmer produkter till hemmet vilket jag (tillskillnad från jenny) tycker är helt okej. Sen så säger jag ju inte att det är det enda jag vill ha, men lite skadar inte.
Sitter och väntar på J som ska komma hit och jag gissar at det blir mer singstar, har iförsig bara två skivor Rock ballader och Svenska hits men det räcker iallafall än så länge. Fick en liten shock när jag satte i rock ballader skivan, jag trodde nämligen att det var kassa och okända låtar på den skivan men till min förvårning så kände jag till nästan alla låtarna och vissa av dem är riktigt bra.

Imorgon ska jag och mamma åka till sjukhuset och hälsa på mormor, tycker så synd om både henne och morfar. Vill bara att hon ska bli bättre så hon kan få åka hem.
Sen håller jag tummarna för att N är på jobbet så jag kan åka dit, skulle behöva fråga en del saker.
Men nu undrar jag vad J sysslar med egentligen, hon messa ju för hur länge sen som helst att hon var på väg, men man vet aldrig med henne ;)..
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0