friday

Nog för att det aldrig är speciellt lockande att gå till jobbet, men idag. Idag är en sådan dag jag skulle gjort vad som hellst för att slippa jobba, speciellt cö pass. Det hade vart jobbigt men okej med ett ecö eller c, men självklart fick jag cö. och inte nog med att jag fick cö idag utan även imån och nästa fredag. Men eftersom det är mina enda pass denna månaden så måste jag jobba. Mitt lilla hopp är att det är roliga människor som jobbar inatt, och jag skulle vara så väldigt tacksam om folk redan spenderat sin lön så att de inte har råd att gå ut i helgen. Men det återstår att se. Är däremot lite fundersam hur & med vad jag ska spendera de fyra timmarna mellan 08:00-12:00 på söndag morgon innan det är dags för Warriors träningen. Får väll sitta och äta väldigt extremt långsamt, eller något.
Börjar få lite panik på att jag inte har lånat boken som ska vara utläst inom en vecka än, men vad gör man när den inte finns inne någonstans?

Slösat lite för mycket pengar på lite onödiga saker idag känns det som, men jag vet inte. Det jag fick köpt var ett linne, en t-shirt från "fashion against aids" kollektionen, två par örhängen och ett halsband, en sporttop och maskara. Detta till en summa av 680 kronor (mat också). Kanske inte var så dyrt nu när jag ser över det, men whatever jag fick köpt det jag behövde i vilket fall och snart åker jag till Thailand, och när jag kommer hem väntar redan nästa lön på mig.

Time for me to go,
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0