you're in the mood for a dance

ush ont i magen har jag, och det har vart en riktigt seg dag. den första halvan var jag sjukt uttråkad, och ingen verkades vara någonstans. den andra halvan fick jag iallafall gjort lite, bland annat en rätt lång körtur på två timmar till gamlestan, gråbo och lite sådär. sedan åt jag pizza med jenny och har även sett sexandthecity filmen som jag förövrigt fick i julklapp. men ja tråkig dag, och imorgon skall(!?) jag till stan! jag är så stansugen som man kan bli, men om katri är sjuk vet jag inte riktigt vem jag ska gå med. därför kommer jag tvinga med henne i vilket fall, om det nu går.
ja nej ska nog lägga mig för min mage och jag kommer inte överens. illa. vill göra någonting kul imorgon, förutom stan..
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0