you're in and you're out

ush och fy vad jag är trött idag. det var ett tag jag såhär "tidigt" pallrade mig till skolan, men eftersom det var sista dagen kände jag att det kanske var dags. är så förbered inför historian som jag kan bli, tror jag. orkar i vilket fall inte engagera mig mer. är det enda vettiga jag har idag, historia seminarium 16.20. kul att sitta här tills dess, eller inte. ser iallafall fram emot lunchen som det snart är dags för, och lisa sa att det var spagetthi carbonara idag, och det gillar vi. sedan är et också "julmarknad" på skolan, alla uv företag osv. ska minsann bli lite trevligt. men mest av allt längtar jag tills imorgon då det är jullllavslutning! underbart må jag säga. och efter det blir det en tur på stan i letan efter nyårskläder och möjligen lite annan shopping. och jag hoppas att avsluta morgondagen med ett besök på liseberg. lördag blir det nog inte så mycket gjort, träning i vilket fall. hade velat få gjort en hel del plugg innan det som jag ser som den riktiga ledigheten (måndad) börjar. då är både träning och skola slut för ett tag. skall förövrigt vara barnvakt på måndag, ha ha.
bjuder här på en liten jullåt från hey baberiba ha ha :)

 

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0